TRANSPORT GRATUIT la comenzile peste 99 LEI

  • phone 0738 910 905

Pentru a returna produse te rugam sa urmezi pasii de mai jos:

    1. Citeste termenii si conditiile aflate mai jos in care se pot returna produsele
    2. Completeaza formularul de retur (prezent in partea de jos a acestei pagini) si asteapta sa fi contactat de colegii nostri
    3. Daca ai primit confirmarea indeplinirii conditiilor de retur, pregateste produsul pentru expediere astfel incat sa nu se deterioreze inainte sa ajunga la noi.
    4. Asteapta contactarea din partea curierului pentru preluarea coletului
    5. Te contactam imediat ce verificam produsul primit privind finalizarea procedurii de retur.

Termeni si conditii

Returul produselor se accepta conform termenilor si conditiilor mentionati mai jos si sunt in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.

Produsele care fac obiectul comenzilor incheiate online, pot fi returnate, fara invocarea vreunui motiv intr-un termen de 14 zile de la data primirii acestora; inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului.

In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervam dreptul de a accepta returul produselor si constituirea contravalorii acestora ca avans marfa pentru comenzi viitoare sau de a nu da curs solicitarii de retur.

Cheltuielile de returnare (costurile de transport) sunt suportate de consumator.

Costul transportului este in sarcina clientului, iar in caz de retur taxa de transport achitata la livrare nu se restituie. Avand in vedere prevederile legii 249/2015 actualizata, pentru indeplinirea obiectivelor de la art. 14 produsele se returneaza doar in ambalajul original.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat;

Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii acestora, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014.

Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data informarii ZOLA.ro de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract si acceptarea returului. ZOLA.ro va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat, in cazul in care ZOLA.ro nu s-a oferit sa recupereze el insusi produsul (se va lua data cea mai recenta). Suma de bani aferenta produselor returnate se va restitui ulterior verificarii produselor dupa stabilirea de comun acord a modalitatii de restituire sau conform procedurilor legale.

Exceptii:

Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15 din OUG 34/2014 în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale următoarele:

    1. produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;
    2. produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
    3. produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator; (EX. produse de ingrijire personala, produse din categoria Copii si Bebelusi, casti intraauriculare, etc)
    4. produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
    5. înregistrări audio sau video sigilate sau programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare; (Ex. jocuri, softuri, licente, extensii de garantii, filme, carti audio, carti interactive, etc.)
    6. carţi şi reviste, cu excepţia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicaţii; (Atentie! Cartile nu se mai pot returna dupa ce au fost citite!)
    7. contractele încheiate în cadrul unei licitaţii;
    8. conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere.(EX. Licente electronice, extensii de garantii)

Atentie! Dispozitivele medicale nu se regasesc in dispozitiile OUG 34/2014 si nu se pot returna!

De retinut!

Produsele folosite, cu urme de uzură (pete, zgârieturi, îndoituri, fisuri, lovituri etc.) se accepta retur numai dupa aducerea lor la conformitate, implicand costuri de igienizare, cosmetizare, reparare, înlocuire a eventualelor piese deteriorate și aducere la o formă comercială în vederea vânzării ca produs recondiționat.
Valorea finală se stabilește în funcție de valoarea pieselor ce trebuie înlocuite și a manoperei de recondiționare sau ca diferența dintre valoarea inițială a produsului nou și valoarea de revânzare a produsului folosit.

Diminuarea se aplica intre 10% - 90% din valoarea initiala a produsului. Taxa de diminuare va fi comunicata catre client dupa verificarea produselor modificate.

De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).

Suma aferenta returului se ramburseaza intr-un cont bancar valid (in lei) deschis pe numele titularului de factura.

Te rugam sa verifici integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primesti de la curier in prezenta curierului si sa ceri intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca produsele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.

Modificarea datelor de facturare de pe persoana fizica pe persoana juridica se poate solicita in termen de maxim 48 h de la intrarea in posesie a produselor. Termenul de solutionare este de pana la 30 zile lucratoare. Se pot modifica doar facturile care au chitanta eliberata de catre firma de curierat pe persoana juridica. Facturile eliberate la sediu nu se modifica.

Daca produsele de returnat au fost insotite de eventuale bonusuri/cadouri, trebuie returnate si acestea.

Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, asigura-te ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.

Deoarece nu se poate stabili cu exactitate valoarea diminuarii contravalorii urmatoarelor produse acumulatori, baterii, incarcatoare, consumabile imprimanta (cartuse, drum unit, hartie), folii de protectie, etc., acestea se pot returna doar sigilate.

Nu se va accepta returul produselor care au conturi/parole active setate de catre client.

Te rugam sa expediezi produsele astfel incat sa nu fie deteriorate pe transport. Produsele care se pot deteriora in urma socurilor mecanice trebuiesc trimise in cutie si/sau folie cu bule, altfel protejati produsele prin infoliere pentru a evita situatiile in care acestea se uda, se pateaza sau se lipesc etichete pe ele.

 

EasyBox - 10 lei sub 99 lei
FanCurier - 15 lei sub 99 lei
Livrare Gratuita peste 99 lei
Garantie inclusa 24 luni - pers. fizice
Retur simplu 14 zile drept de retur
Plati securizate Shopify Payments