• phone 0738 910 905

Odata ce comanda ajunge la tine, ai la dispozitie 14 de zile in care te poti decide daca produsul este pe placul tau. In cazul in care in comanda ta exista articole pe care doresti sa le returnezi, te rugam sa ne contactezi.

          Produsele returnate nu trebuie sa fie deteriorate sau uzate si trebuie sa contina toate etichetele, atat interioare cat si exterioare.

Cel mai usor este sa ne contactezi prin mail office@zola.ro si noi te vom suna pentru a stabili toate aspectele. Putem trimite curierul la dumneavoastra sa va ridice produsul pe care nu il mai doriti. Va rugam sa le pregatiti incat acestea sa ajunga in stare buna la noi.

Avem disponibila si optiunea de schimb a produselor, noi va trimitem produsul dorit si dumneavoastra il inmanati curierului pe cel primit.

Conform legislatiei in vigoare valabila pentru persoane fizice Ordonantei de Urgenta nr. 34/2014 care poate fi accesata aici  poti sa returnezi produsele achizitionate de pe www.zola.ro, fara invocarea unui motiv, in termen de de 14 zile calendaristice de la livrarea produsului.

In cazul in care intentionezi sa returnezi un produs e bine sa stii urmatoarele aspecte:

  1. Intentia de a returna produsul  trebuie sa fie anuntata in scris trimitand un mail la adresa office@zola.ro(va rugam sa precizati numele pe care a fost plasata comanda, produsul care doriti sa il returnati si daca doriti un alt produs la schimb). In cel mai scurt timp veti primi un raspuns pe mail cu intreaga procedura de retur.
  2. Returnarea produselor se face doar prin intermediul firmelor de curierat rapid.Pentru a returna un produs puteti alege orice firma de curierat doriti, sau puteti opta pentru firma de curierat cu, care firma noastra are contract beneficiend astfel de tarife preferentiale. Taxa de retur va va fi comunicata scriptic inainte de ridicare. 
  3. Rambursareacontravalorii produsului se efectueaza in maxim 14 zile  de la primirea returului.
  4. Rambursarea banilor se poate face doar intr-un cont bancar.Pentru asta avem nevoie sa ne comunicati in scris codul Iban si titularul contului.
  5. Se recomanda returnarea produselor in ambalajul original, cu etichete intacte fara urme de uzura. In cazul in care acest lucru nu este posibil sau produsul prezinta deteriorari, altele decat cele cauzate de normala utilizarea a produsului, ne rezervam dreptul sa retinem o parte din suma ce trebuie returnata intrucat produsul nu mai poate fi vandut ca si produs nou

Potrivit OUG nr. 34/2014 (aici) privind protectia consumatorior in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificare si completarea unor acte normative, in momentul in care hotarasti sa returnezi un produs, este esential sa ne anunti in scris printr-un mail trimis la adresa office@zola.ro . Poti face asta conform legii, fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produselor.

Atentie: Produsele executate la comanda speciala nu pot face obiectul unui retur.

OUG nr.34/2014 art 16 lit e stipuleaza urmatoarele “furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator”.  Pri urmare produse precum chiloteii sau aspiratoarele nazale nu pot fi returnate daca au fost utilizate/desigilate. Returnarea aspiaratoarelor nazale desigilate/utilizate poate fi facuta doar in cazul in care clientul este e acord cu inlocuirea partilor ce au intrat in contact cu secretiile nazale.

Acţiuni neacceptate care duc la diminuarea valorii produsului returnat sau pierderea dreptului de retragere:

– folosirea aparatelor electronice sau electrocasnice în orice alt mod decât testarea prin pornirea/oprirea aparatului.

– ruperea sigiliilor și a etichetelor;

– ruperea sau deteriorarea ambalajelor originale (ambalajele originale fac parte integrantă din produs);

– zgârierea, murdărirea, pătarea, impregnarea produselor cu substanțe externe;

– desigilarea accesoriilor consumabile (de ex. cartușe de cerneală, toner etc.)

– desigilarea sau instalarea licențelor software;

– desigilarea produselor alimentare, cosmetice, de îngrijire personală, de curățenie, produselor pentru copii și nou-născuți sau de lenjerie intimă.

Accesoriile (manuale de utilizare, CD-uri, cabluri etc.) aflate în cutia produsului fac parte integrantă din produs.

Ca urmare, atunci când returnați un produs aveți obligația de a-l returna , protejat prin înfoliere cu folie pentru ambalat din plastic stretch sau ambalat în cutie din carton (fără etichete lipite pe acesta, fără tăieturi, rupturi etc.) și împreună cu toate accesoriile acestuia.

Valoarea produselor folosite, cu urme de uzură (pete, zgârieturi, îndoituri, fisuri, lovituri etc.) se accepta retur numai dupa aducerea lor la conformitate, implicand  costurile de igienizare, cosmetizare, reparare, înlocuire a eventualelor piese deteriorate și aducere la o formă comercială în vederea vânzării ca produs recondiționat. Valorea finală se stabilește în funcție de valoarea pieselor ce trebuie înlocuite și a manoperei de recondiționare sau ca diferența dintre valoarea inițială a produsului nou și valoarea de revânzare a produsului folosit.

Valoarea produselor cu ambalajul original deteriorat (carton șifonat și/sau rupt și/sau tăiat și/sau găurit și/sau ud și/sau cu urme de etichete, bandă adezivă, pix, marker etc.) se diminuează cu valoarea aducerii

Orice modificare a starii produselor sau a acestora ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea proceduri de returnare supusa unor taxe readucere a produselor la starea in care au fost livrate.

Diminuarea se aplica intre  10%-90% din valoarea initiala a produsului. Taxa de diminuare va fi comunicata catre client la receptionarea produselor modificate.

Produse care nu sunt acceptate la retur:

 – produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au  fost desigilate de consumator,

indiferent daca acestea au fost sau nu utilizate dupa desigilare (ex.: rezerve de periute dinti, casti in ear);

 – produse de ingrijire personala care au fost desigilate si utilizate (aparate de ras, epilatoare, aparate de tuns, aparate ingrijire corporala, periute de dinti, irigatoare bucale, perii rotative, termometre);

 – produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri mecanice sau electrice (nesemnalate ca si defecte estetice in primele 48 de ore de la receptionarea produsului). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

 – software, licente desigilate (Sisteme de operare, aplicatii, etc.), jocuri desigilate;

 – cartuse desigilate, tonere care sunt prezentate desigilate pentru retur;

 – imprimante/multifunctionale/aparate de fax care au cartusele/tonerele desigilate;

– folii de protectie pentru ecrane (telefoane, tablete, eBook readere, laptop etc.) care au fost deja utilizate;

 – produse de pe care au fost dezinstalate sistemele de operare sau alte programe software existente la cumparare sau daca produsele au licente OEM activate;

 – acumulatorii, becurile obisnuite, becurile cu halogen (scoase din cutia originala);

 – in cazul pachetelor ce contin console cu jocuri, se va accepta returul pachetului doar in situatia in care jocurile sunt sigilate sau codul aferent jocului nu a fost activat. In cazul in care s-au desigilat jocurile sau codul activat, din valoarea pachetului se va scadea valoarea acestora;

 – daca au fost achizitionate mai multe produse din acelasi model, se accepta retur doar daca unul singur a fost desigilat sau dezambalat;

ZOLA va face o evaluare a starii produsului, inclusiv in ceea ce priveste componentele si accesoriile acestuia.

Operatorii nostri va vor oferi suport in alegerea modalitatii de returnare si va vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.